Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“ – Bc. Žaneta Pochopová
Bc. Žaneta Pochopová
Bakalářská práce
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Environmental educational program for Preschoolers - " Earthworm "
Anotace:
Bakalářská práce Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“ je zaměřena na tvorbu a realizaci ekologického výukového programu pro předškolní vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením teorie environmentální výchovy a jejím zasazením v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Seznamuje se zásadami teorie tvorby ekologických výukových programů. V praktické …víceAbstract:
Bachelor thesis Environmental educational program for preschool children "Earthworm" is focused on the creation and implementation of the environmental educational program for preschool education. The theoretical part deals with the definition of environmental education theory in the context of Framework educational program for preschool education. It acquaints with the principles of the theory of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hbxyg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výchova v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků v primárním školství
Simona Tichá -
Pobyt v přírodě ve vztahu k environmentální výchově v mateřské škole.
Michaela ŠŤASTNÁ -
Vodní prostředí jako modelový ekosystém v environmentální výchově v MŠ.
Miroslava BOROVKOVÁ -
Využití loutky v environmentální výchově v mateřské škole
Anežka SKALÁKOVÁ -
Využití potenciálu NP Šumava v environmentální výchově v MŠ.
Štěpánka SHÁNĚLOVÁ -
Přírodniny v environmentální výchově v mateřské škole
Lucie KUDRNOVÁ -
Veverčí stezka a využití jejího obsahu v environmentální výchově v MŠ
Anna Nečásková -
Pohybové aktivity v přírodě dětí předškolního věku s prvky environmentální výchovy v rámci naučné stezky
Iveta RAMPACHOVÁ