Barbora Dziaková
Diplomová práce
UX výskum digitálnych produktov
UX výzkum digitálních produktů
Anotace:
Diplomová práce se zabývá UX výzkumem z pohledu odborníků na UX. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit pohledy odborníků na UX výzkum. Prvním dílčím cílem práce je zjistit problémové oblasti a příčiny vzniku problémů v kontextu UX výzkumu. Druhým cílem je zjistit, jak odborníci vyhodnocují dopad změn prováděných v souvislosti s UX. Třetím cílem je identifikovat přínosy provedení UX výzkumu …víceAbstract:
Thesis deals with the UX research from the perspective of UX professionals. The main objective of this thesis is to determine the point of view these professionals on UX research. The first partial objective of this thesis is to identify problem areas and the causes of problems in the context of UX research. The second objective is to identify how the experts assess the impact of efforts carried out …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá UX výskumom z pohľadu odborníkov na UX. Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je zistiť pohľady odborníkov na UX výskum. Prvým čiastkovým cieľom práce je zistiť problémové oblasti a príčiny vzniku problémov v kontexte UX výskumu. Druhým cieľom je zistiť, ako odborníci vyhodnocujú dopad zmien vykonávaných v súvislosti s UX. Tretím cieľom je identifikovať prínosy vykonania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Lukáš Hadamčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vzorového uživatelsky přívětivého webového prostředí
Michael Hausner -
Tvorba uživatelsky přívětivého webu (UX)
Filip Knopp -
Testování uživatelského prožitku nástroje pro HA Cluster
Eva Vašková -
Návrh zlepšení uživatelského prožitku systému InSIS VŠE dle metodiky Google Ventures Design Sprint
Jakub Kašpar -
Proces návrhu a optimalizace uživatelského prožitku na eshopu
Michal Hanč -
Uživatelské rozhraní mobilních aplikací
Stanislav Nedbálek -
Testování uživatelského prožitku instalátoru linuxové distribuce
Filip Kosík -
Design uživatelských prožitků a interakcí: Terminologie User Experience Designu a souvisejících oblastí
David Šmehlík