Služba internetového poradenství jako nástroj práce s klientem. – Mgr. Ladislav Ptáček, DiS.
Mgr. Ladislav Ptáček, DiS.
Bachelor's thesis
Služba internetového poradenství jako nástroj práce s klientem.
Internet counseling service as a tool for work with a client
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje internetovému poradenství jako novému poradenskému nástroji, který reaguje na moderní trendy a významné proměny forem mezilidské komunikace. V teoretické části se věnuje současné podobě e-mailové formě internetového poradenství, popisuje jednotlivé formy internetového poradenství, vývoj terminologie, shrnuje jeho dosavadní vývoj a reflektuje současný stav teoretických tezí …viacAbstract:
The Batchelor thesis is aimed at the phenomenon of Internet counseling – the new counseling approach which reflects modern trends and significant changes of human communication forms. In the theoretical part, the thesis is focused on the contemporary form of e-mail Internet counseling, describes various forms of Internet counseling, development of terminology, summarizes previous development and reflects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvuu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
- Vedúci: PhDr. Mirka Nečasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Social Policy and Social Work
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Ostraha vnějších a vnitřních hranic EU a role FRONTEX
Petr Jiřík -
Možnosti a hranice regionálních klastrů v teorii a v praxi
Martin Štěrba -
Specifika práce se sebepoškozujícími klienty v oblasti internetového poradenství
Tereza Nekulová -
Internetové poradenství v práci porodní asistentky
Daniela Holubová -
Syndrom vyhoření u pracovníků v internetovém poradenství
Eliška Pavlíková -
E-mail v internetovém poradenství
Jana Pospíšilová -
Internetové poradenství v sociální práci
Daniela FOJTŮ