Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ – Zuzana KUCHAŘOVÁ
Zuzana KUCHAŘOVÁ
Diplomová práce
Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
The usage of "Good Start" method as a supporting method in teaching initial reading and writing.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice metody Dobrého startu a jejího správného a vhodného využití při výuce prvopočátečního čtení a psaní v první třídě základní školy. Je zaměřena především na její jednotlivé prvky, které lze snadno a jednoduše zařadit do běžné výuky. Zkoumá především, jak děti s jednotlivými činnostmi pracují, jaká je jejich efektivita, zda je opravdu tato metoda prospěšná při …víceAbstract:
The thesis contains the problematic of ?Good Start? and its proper usage in teaching reading and writing in the first class of basic school. It is focused to its individual parts which can be easily put into normal teaching. The thesis examines basically how the children work with activities, their effectiveness or if this method is useful in teaching. The thesis is divided into two parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kamila Beránková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUCHAŘOVÁ, Zuzana. \textit{Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hexeia/.
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Zuzana. Využití metody dobrého startu jako podpůrné metody při výuce prvopočátečního čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ + 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Stimulační program Metoda dobrého startu u dětí s vývojovou dysfázií
Eva Soukupová