Joanna Santarius

Bachelor's thesis

Branding nově vznikající oděvní značky v České Republice

Branding of the new fashion brand in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá budováním nově vznikající oděvní značky na trhu NEUMĚLKYNĚ. V teoretické části autorka práce řeší základní marketingové pojmy a integrovanou komunikaci v online prostředí. Praktická část práce se věnuje budování značky NEUMĚLKYNĚ a obsahuje výzkum již aktivních oděvních značek na českém trhu. Na základě výzkumu je vytvořena strategie pro splnění cíle práce.
Abstract:
Bachelor’s thesis deals with branding of the new fashion brand in the Czech Republic. In the theoretical part, the author addresses the basic marketing concepts and integrated communication in the online environment. The practical part of the work is devoted to building the brand NEUMĚLKYNĚ and contains research of already active clothing brands on the Czech market. Based on the research, a strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON