E-shop postavený na modelu dropshipment a analýza jeho provozu – Karel Hrnčíř
Karel Hrnčíř
Bachelor's thesis
E-shop postavený na modelu dropshipment a analýza jeho provozu
E-shop build via dropshipping model and analysis of its operation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností vytvoření vlastního internetového obchodu pomocí metody dropshipment na bázi platformy Shopify. V práci je popsána a analyzována metoda dropshipment. Dále jsou představeny možnosti využití platformy Shopify pro tvorbu webových stránek e-shopu a propagace obchodu na sociálních sítích. Součástí práce je také vytvoření modelového obchodního plánu pro e-shop provozovaný …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the possibility of creating your own online store using the dropshipping method based on the Shopify platform. The thesis describes and analyzes the dropshipment method. In addition, the possibilities of using the Shopify platform for the creation of e-shop websites and promotion of the shop are presented using the Facebook Business Manager tool. The thesis also includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeňka Gebeltová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová
Názov
Vložil
Vložené
Práva