Jan Hnilička
Bakalářská práce
Tři jeskyně
Three caves
Anotace:
Pro svoji práci jsem si vybral proces tvorby inscenace na základě knihy Pera Olova Enquista Tři jeskyně ve Studiu Divadla Dagmar v Karlových Varech. Vnímal jsem tento projekt jako možnost stmelit nově vytvořenou skupinu rozdílného věku i zkušeností a poskytnout jí možnosti se skrze divadelní práci rozvíjet. Zároveň bylo mým záměrem vytvořit jednoduchou a sdělnou inscenaci za pomoci prostředků loutkového …víceAbstract:
For my BA Thesis I chose a creation process of theatre production based on novel Three Cave Mountain by Per Olov Enquist in Dagmar Theatre Studio in Karlovy Vary. I perceived this project as a chance to agglutinate a new group of students of different age and experiences and to offer them opportunities to evolve through theatre work. At the same time it was my goal to create simple and communicatory …víceKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
umělecká tvorbaKlíčová slova
divadelní zkouškyKlíčová slova
divadelní inscenace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Karel VOSTÁREK
- Oponent: Kateřina SCHWARZOVÁ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová