Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží – Ondřej Kadoch
Ondřej Kadoch
Master's thesis
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Consumer Behavior when Purchasing of Sporting Goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitele při nákupu lyžařského vybavení. Lyžování má dlouholetou tradici a představuje značný podíl na celkové nabídce a prodeji sportovního vybavení. Z těchto důvodů byla práce zaměřena na zjištění potřeb zákazníku a nabídce výrobců a prodejců lyžařského vybavení v maloobchodních prodejnách. Předložená diplomová práce je rozdělena …moreAbstract:
The thesis deals with the factors that influence consumer behavior when purchasing ski equipment. Skiing has a long tradition and represents a significant share of total supply and sale of sports equipment. For these reasons, the thesis has focused on identifying customer needs and offerings of manufacturers and retailers of ski equipment in retail stores. This thesis is divided into theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADOCH, Ondřej. \textit{Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hfr94y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Michaela Petráková -
Spotřebitelské chování v oblasti sportovní a zdravé výživy
Aleš Juřík -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Yenlik Urazayeva -
Chování spotřebitele na trhu specifického sortimentu v ČR
Andrea Klimentová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights