Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží – Ondřej Kadoch
Ondřej Kadoch
Master's thesis
Chování spotřebitele při nákupu sportovního zboží
Consumer Behavior when Purchasing of Sporting Goods
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitele při nákupu lyžařského vybavení. Lyžování má dlouholetou tradici a představuje značný podíl na celkové nabídce a prodeji sportovního vybavení. Z těchto důvodů byla práce zaměřena na zjištění potřeb zákazníku a nabídce výrobců a prodejců lyžařského vybavení v maloobchodních prodejnách. Předložená diplomová práce je rozdělena …viacAbstract:
The thesis deals with the factors that influence consumer behavior when purchasing ski equipment. Skiing has a long tradition and represents a significant share of total supply and sale of sports equipment. For these reasons, the thesis has focused on identifying customer needs and offerings of manufacturers and retailers of ski equipment in retail stores. This thesis is divided into theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Michaela Petráková -
Spotřebitelské chování v oblasti sportovní a zdravé výživy
Aleš Juřík -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Yenlik Urazayeva -
Chování spotřebitele na trhu specifického sortimentu v ČR
Andrea Klimentová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik
Názov
Vložil
Vložené
Práva