Analýza profilu zákazníků on-line platformy se second-hand oblečením – Ivana Rečková
Ivana Rečková
Bakalářská práce
Analýza profilu zákazníků on-line platformy se second-hand oblečením
Customer Profile Analysis of an Online Second-hand Clothing Platform
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu profilu zákazníků online platformy se second-hand oblečením, konkrétně na platformu Vinted, která umožňuje prodej a nákup oblečení z druhé ruky. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika trhu se second-hand oblečením, včetně představení platformy Vinted. V praktické části jsou prezentovány výsledky …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the customer profile of an online second-hand clothing platform, specifically the platform Vinted, which allows the sale and purchase of second-hand clothing. The theoretical part of the thesis describes the theoretical background of consumer behaviour and the characteristics of the second-hand clothing market, including an introduction to the Vinted platform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152892
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tereza Prešnajderová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REČKOVÁ, Ivana. \textit{Analýza profilu zákazníků on-line platformy se second-hand oblečením}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hfu5a5/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Súčasné čarodejnice a ich socio-politické hodnoty: výskum online diskusného fóra
Sidóová Sidóová -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
Thermo-physiological comfort analysis of traditional indian clothing (Sarees)
Deepali Dhruvanshi