Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku – Bc. Gabriela Figurová, DiS.
Bc. Gabriela Figurová, DiS.
Diplomová práce
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Firm
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikace konkurenční výhody podniku ENVIPOINT s. r. o., na základě analýzy jeho vnějšího a vnitřního marketingového prostředí. Jedná se o podnik zabývající se stavební činností a oblastí nakládání s odpady. V práci budou představeny potřebná východiska pro pochopení procesu marketingové situační analýzy, včetně rozboru a popisu zvolených metod (PESTLE analýza, Porterův …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify the competitive advantages of the company ENVIPOINT LTD based on the analysis of its external and internal marketing environment. ENVIPOINT is a company that specialises in construction and waste management. This thesis will provide a basis for understanding the process of the marketing situation analysis. It will also dicuss the analysis itself, as well as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/w8ej2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Nevima, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Anna MARYTOVÁ -
Návrh vhodného komunikačního mixu pro vybraný podnik
Denisa Ridvanová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl