Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků – Bc. Jana Rybářová
Bc. Jana Rybářová
Diplomová práce
Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků
Marketing strategies of cultural organizations in Brno using the elements of Web 2.0 from the view of competent staff
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových strategií s využitím prvků webu 2.0 v prostředí brněnských kulturních organizací. Teoretická část práce nabízí vhled do problematiky marketingových strategií pro kulturní organizace bojující s nedostatkem financí se zaměřením na marketing na internetu a sociálních sítích. Empirická část provede metodami kvalitativního přístupu jako rozhovor …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies using Web 2.0 elements in the environment of cultural organizations in Brno. The theoretical part presents insight into marketing strategies for contributory and non-profit organizations with a focus on marketing on the Internet and social networks. The empirical part, using qualitative research methods such as interview, coding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c89hr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYBÁŘOVÁ, Jana. \textit{Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hg6pbs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Dotační možnosti u příspěvkových a nepříspěvkových neziskových organizací poskytujících sociální služby
Eva Lhotská -
Komprehenzivní rehabilitace se zaměřením na sociální a pracovní rehabilitaci (spolupráce neziskovek a ÚP, nejčastější účastníci, propojení státního a neziskového sektoru)
Johana ŠTĚPÁNÍKOVÁ -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková -
Motivace a oceňování lidí v neziskových a ziskových organizacích
Tomáš Chrobák -
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Sloučení příspěvkových organizací a jeho dopady na účetnictví a hospodaření
Hana Kaňoková -
Komparácia právnej úpravy, účtovníctva a zdaňovania organizácií neziskového sektoru v Českej republike a v Slovenskej republike
Natália Uríková