Marketingová komunikace firmy Alpine Pro s generací Y – Bc. Markéta Šebíková
Bc. Markéta Šebíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Alpine Pro s generací Y
Alpine Pro marketing communication with Y generation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace společnosti Alpine Pro se zákazníky. Práce se také věnuje působení nástrojů a médií marketingové komunikace na generaci Y. Za tímto účelem práce obsahuje marketingový výzkum. Závěrečná část přináší shrnutí výsledků z marketingového výzkumu, jeho vyhodnocení a navržení doporučení, jak by měla společnost Alpine Pro s generací Y komunikovatAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of current marketing communication of the company Alpine Pro. The thesis also deals with the effects of instruments and media communication on the Y generation. For this purpose the thesis contains marketing research. The final part summarizes the results of marketing research, its evaluation and suggestions how should the company communicate with generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šebíková, Markéta. Marketingová komunikace firmy Alpine Pro s generací Y. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Petra HUDCOVÁ -
Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.
Eva Phuong Bui -
Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z
Eliška Němcová -
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Soňa Kapusňáková -
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Kateřina Strašilová -
Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi
Jakub Lžičař
Název
Vložil
Vloženo
Práva