Michal Růžička

Diplomová práce

Prediktivní analýza pro marketingovou kampaň

Predictive analysis for a marketing campaign
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout a zrealizovat řešení datové analýzy pro lepší pochopení nákupního chování zákazníků v konkrétním typu marketingových kampaní ve vybrané pojišťovně na českém trhu. Prvním z dílčích cílů je představit na základě dostupných zdrojů aktuální trendy a využití jednotlivých způsobů analytiky v oboru pojišťovnictví a jeho přidružených oborech ve světě. Druhým …více
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to design and implement a data analysis solution for a better understanding of customer shopping behavior in a specific type of marketing campaigns in a selected insurance company in the Czech republic. The first of the partial goals is to present, on the basis of available sources, current trends and the use of individual methods of analytics in the field of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2022
  • Vedoucí: Iva Stanovská
  • Oponent: Jan Pour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85021