Using literature in teaching English to young learners – Bc. Adéla Schejbalová
Bc. Adéla Schejbalová
Bakalářská práce
Using literature in teaching English to young learners
Using literature in teaching English to young learners
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problémem použití autentické literatury během výuky anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Teoretická část se zaměřuje na rozvoj gramotnosti u dané věkové skupiny a rozebírá, jakým způsobem si děti osvojují jazyk. Dále práce navrhuje aktivity vhodné pro rozvoj čtenářské gramotnosti, jaké texty jsou vhodné pro předškolní děti a celkově jaké výhody přináší použití …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of using authentic children’s literature in teaching English to young learners. It is concentrated on the method of shared reading within teaching a specific group of children at the preschool age. The theoretical part focuses on the level of literacy and how children acquire language. It also offers activities to promotion of children’s reading literacy, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gbgfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Self – loathing Discourse in the Theme of Modernisation in the Chinese Literature of the 20th Century
Denisa Máchová -
Motivating Students: Challenges and Opportunities of Distance Education in the Second Language Classroom
Barbora Kahancová -
Design of role-playing games and their use in a language classroom
Aneta Tomšíková -
Introverts and Extroverts in the English Language Classroom
Karolína Tomšů -
Designing a language immersion classroom
Dorota Šikulová -
Using Story Writing in the English Language Classroom
Martina Mazlová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Účinné postupy výuky anglického jazyka jako cizího jazyka pro předškolní děti
Barbora ČERNÁ