Zpracování procesní analýzy a strategického plánu podniku – Bc. Ondřej Dacer
Bc. Ondřej Dacer
Diplomová práce
Zpracování procesní analýzy a strategického plánu podniku
Elaboration of Business Process Analysis and Strategic Plan of the Company
Anotace:
Cílem této práce je zpracování procesní analýzy firmy s návrhem optimalizace a měření jednotlivých procesů. Další neméně důležitý cíl práce představuje návrh marketingových cílů a s tím související návrhy změn marketingové strategie a komunikace, které povedou k jejich naplnění. V teoretické části této práce jsou představeny klíčové pojmy, přístupy a nástroje z oblasti procesního řízení a marketingu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to conduct a process analysis of the company with proposals for optimization and measurement of individual processes. Another equally important objective is to propose marketing goals and related changes in marketing strategy and communication to achieve these goals. The theoretical part of this thesis introduces key concepts, approaches, and tools in the fields of process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/txr2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: RNDr. Josef Spurný, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje služeb
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová