Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu – Bc. Iveta ŠVECOVÁ
Bc. Iveta ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
Marketing decision during the product life cycle
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explain a product´s life cycle principle and process and its influence at marketing decision process ( in a real company). The theoretical part explains the essential concepts related to marketing, such as information, marketing decision making, product´s life cycle and its phases, BCG matrix and marketing mix. The practical part presents the company MADETA, explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Iveta. Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Analýza životního cyklu produktu
Jaromír Heřmanský -
Životní cyklus vybraného produktu ŠKODA na ruském trhu
Jiří Jankovský -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová -
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Lucie Oravcová -
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Analýza životního cyklu produktu
Jana Dack
Název
Vložil
Vloženo
Práva