Komunikační strategie příspěvkové organizace – Ondřej Rečka
Ondřej Rečka
Diplomová práce
Komunikační strategie příspěvkové organizace
Communication Strategy of Allowance Organization
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout soubor manažerských doporučení zaměřených na komunikační strategii příspěvkové organizaci Kulturní dům Kopřivnice. Výsledný návrh reflektuje poznatky získané teoretickou rešerší literatury související s organizacemi veřejného sektoru, principy řízení a komuni-kací. Ze získaných poznatků vychází analytická část obsahující analýzu současné externí komunikace …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to design a set of managerial recommendations focused on the communication strategy of the allowance organization Kulturní dům Kopřivnice. The resulting proposal reflects the knowledge gained from the theoretical literature search related to public sector organizations, management principles and communications. The analytical part containing the analysis of current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2022
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jana Krbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Strategie rozvoje Gymnázia, Krnov, příspěvková organizace
Jan Hrbáček -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
Tomáš GRUSS -
Strategie rozvoje příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
Tomáš GRUSS