Leon Grytsak
Bachelor's thesis
Tvorba A-RPG hry v Unity
Creation of A-RPG game in Unity
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit Action RPG hru v herním enginu Unity, kde hráč bojuje v nekonečné smyčce proti monstrům řízeným pomocí AI s účelem vylepšit atributy své postavy dle odměn za porážení monster. Práce nejprve popisuje vývoj her samotný, se zaměřením na RPG a z nich odvozené Action RPG hry, na což dále navazuje krátké představení několika známých a využívaných herních enginů. Jedním z nichž …moreAbstract:
The main goal of this thesis is creation of Action RPG video game in game engine Unity, where player fights monsters controlled by AI in an endless loop with a purpose of upgrading his character through rewards earned from defeating these monsters. The thesis firstly describes game development itself, with a focus on RPG and from them derived Action RPG video games, which is then followed by a short …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88313
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Jiří Korčák
- Reader: Vojtěch Růžička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Game development in Haskell
Jan Rychlý -
Rozvoj informatického myšlení s využitím Kodu Game Lab
Klára Lekešová -
Vývoj parametrizovaných her v Unity pro pacienty trpící poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Jan BARTOŠEK -
Vývoj parametrizovaných logopedických her v Unity
Michaela BENEŠOVÁ -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Dominik Kolouch -
Vývoj 3D her ve frameworku Unity
Stanislav Kovářík