Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy – Jan Záruba
Jan Záruba
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Marketing Plan to increase the competitiveness of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce vyhodnocuje prostřednictvím metody PEST a Porterova modelu pěti sil makro a mikro prostředí trhu s alkoholickými nápoji, na který vstoupil e-shop 4drink.cz. Na základě výsledků provedených analýz a porovnání s hlavními konkurenty je vytvořen návrh marketingového plánu. Součástí bakalářské práce ja marketingový výzkum, který slouží k ověření správnosti navrhovaných opatření.Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the macro and micro environment of the alcoholic beverage market, which the e-shop 4drink.cz entered, using the PEST method and Porter's model of the five forces. Based on the results of the analysis and comparisons with the main competitors, a draft marketing plan has been created. Marketing research forms a part of the bachelor's thesis and serves to verify the success …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/do2c6/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁRUBA, Jan. \textit{Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/hh4kec/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková