Bc. Tomáš Bosák

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.

Marketing mix of TRESTLES, corp. company
Anotace:
Cílem práce je posouzení marketingového mixu a následný návrh zlepšení pro společnost TRESTLES, a.s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, kterými jsou teoretická část a část praktická. V teoretické části práce jsou popsány základní prvky marketingového mixu z teoretického hlediska, další kapitolou práce je profil společnosti TRESTLES, a.s., zde je popsána historie společnosti, vize a plány …více
Abstract:
Purpose of thesis is appraisal of marketing mix and subsequent suggestions of improvement for TRESLES, corp. company. Thesis is divided in two parts first one is theoretical part and second one is practical part. In theoretical part are described basic components of marketing mix from theoretical view. Next chapter is about profile of the company, her history, visions and plans for future are described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qqgdr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné