Postoje lidí k Network marketingu – Bc. Ivana ZÍMOVÁ
Bc. Ivana ZÍMOVÁ
Diplomová práce
Postoje lidí k Network marketingu
Attitudes of people towards Network marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá postojem veřejnosti vůči network marketingu a stanovením jeho budoucího směru. Prvně byla nastudována odborná literatura, která vysvětluje pojem network marketing a pojmy s ním související, jak funguje, výhody a nevýhody. Navíc jsou zmíněna zajímavá statistická data. V praktické části jsou uvedeny výsledky elektronického dotazování, které zjišťovalo postoj veřejnosti a také rozhovor …víceAbstract:
This thesis deals with the public's attitude towards network marketing and determining its future direction. First, the literature was studied, which explains the concept of network marketing and concepts related to it, how it works, advantages and disadvantages. In addition, interesting statistical data are mentioned. The practical part presents the results of electronic survey, which found out the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÍMOVÁ, Ivana. Postoje lidí k Network marketingu. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Martin LAVIČKA -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Daňové zatížení distributorů společnosti Amway a možnosti snížení jejich daňové zátěže
Lucia Podskalecká -
Národní cena ČR za CSR a udržitelný rozvoj - příprava sebehodnotící zprávy společnosti Amway
Adam Rýpar -
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Petr Hynšt -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva