Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci – Adam Novák
Adam Novák
Bakalářská práce
Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci
Retail sale of microbrewery products in a selected destination
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje situaci vybraných minipivovarů ve Středočeském kraji. Hlavním cílem bylo vyhodnotit jejich fungování na trhu, způsob distribuce, propagace a jejich cíle. Teoretická část práce obsahuje definici piva, popis procesu výroby a potřebných surovin. Dále se věnuje historii minipivovarnictví v České republice, druhům piv a způsobům stáčení. Základem praktické části je dotazníkové …víceAbstract:
This bachelor thesis charts the situation of selected mini-breweries in the Midlands. The main objective was to evaluate the functioning of the market, the method of distribution, promotion and their objectives. The theoretical part of the work includes a definition of beer, a description of the production process and the necessary raw materials. He also focuses on the history of mini-brewing in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Miloš Vaňák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Zdeněk Šťáva -
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Tereza Lányová -
Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Markéta Hakenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva