Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci – Adam Novák
Adam Novák
Bachelor's thesis
Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci
Retail sale of microbrewery products in a selected destination
Abstract:
Tato bakalářská práce mapuje situaci vybraných minipivovarů ve Středočeském kraji. Hlavním cílem bylo vyhodnotit jejich fungování na trhu, způsob distribuce, propagace a jejich cíle. Teoretická část práce obsahuje definici piva, popis procesu výroby a potřebných surovin. Dále se věnuje historii minipivovarnictví v České republice, druhům piv a způsobům stáčení. Základem praktické části je dotazníkové …moreAbstract:
This bachelor thesis charts the situation of selected mini-breweries in the Midlands. The main objective was to evaluate the functioning of the market, the method of distribution, promotion and their objectives. The theoretical part of the work includes a definition of beer, a description of the production process and the necessary raw materials. He also focuses on the history of mini-brewing in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Miloš Vaňák, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Adam. \textit{Maloobchodní prodej výrobků minipivovarů ve vybrané destinaci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hhbzmq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Zdeněk Šťáva -
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Tereza Lányová -
Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Markéta Hakenová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights