Obraz dětí s ADHD v mladším školním období v Rorschachově metodě – Mgr. Nikol KUCHTOVÁ
Mgr. Nikol KUCHTOVÁ
Rigorózní práce
Obraz dětí s ADHD v mladším školním období v Rorschachově metodě
The image of ADHD in school-age children in the Rorschach method
Anotace:
Cílem této rigorózní práce bylo analyzovat dynamiku a vnitřní prožívání dětí s ADHD v mladším školním období v individuálních výsledcích Rorschachovy metody a také analyzovat, zda-li tyto protokoly utvářejí společný obraz. Teoretická část se věnuje definici ADHD, mladšímu školnímu období včetně vývoje osobnosti, Rorschachově metodě a shrnuje dosavadní výzkumy v této oblasti. Výzkumná data byla sbírána …víceAbstract:
The aim of this rigorous work was to analyze the dynamics and inner experience of children with ADHD in the younger school period in the individual results of the Rorschach method and also to analyze whether they form a common picture. The theoretical part is devoted to the definition of ADHD, the younger school period including personality development, the Rorschach method and summarizes the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHTOVÁ, Nikol. Obraz dětí s ADHD v mladším školním období v Rorschachově metodě. Olomouc, 2024. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristické projevy ADHD, možnosti a efektivita intervence speciálních center a poraden u žáků s poruchami aktivity a pozornosti
Cristina Vlášková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Volnočasové a zájmové aktivity dětí a žáků s poruchami autistického spektra
Adéla ŽURKOVÁ -
Vliv pohybové aktivity a dalších metod při terapii generalizované úzkostné poruchy
Aneta Bílková -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Vliv jógových technik na koncentraci pozornosti dětí mladšího školního věku
Eva Beťáková -
Míra soustředěné pozornosti rodičů věnovaná dětem v mladším školním věku
Kateřina Růžičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 1. 2024