Sandra MARYNČÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Deprese u mladistvých
Depression in adolescence
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě na vznik deprese u adolescentů. Bakalářská práce je rozdělena do 5 kapitol. První kapitola se zabývá pojmem deprese, jejími příznaky, příčinami a léčbou. Druhá kapitola se zaobírá depresí u adolescentů. Kapitola obsahuje charakteristiku období adolescence, výskyt deprese, příznaky, příčiny a následná léčba. Třetí kapitola charakterizuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore what influence social networks have on the development of depression in adolescents. The bachelor thesis is divided into 5 consecutive chapters. The first chapter deals with the concept of depression, its symptoms, causes and treatment. The second chapter deals with depression in adolescents. The chapter contains the characteristics of the period of adolescence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARYNČÁKOVÁ, Sandra. Deprese u mladistvých. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-vkz-12
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík