Jan Guzi

Diplomová práce

Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami

Strategic situational analysis of outdoor media advertising portal
Anotace:
Cílem této práce je na základě strategické situační analýzy navrhnout takový business model, který povede ke splnění strategických cílů společnosti. Za tímto účelem práce obsahuje nejen "klasické" analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace, ale i konkrétní marketingové průzkumy zaměřené na vnímání značky jako takové, analýzy marketingové komunikace či průzkum firemního klimatu a firemní kultury …více
Abstract:
Aim of this work is to propose a business model, which will lead to achieving company's strategic goals using strategic situational analysis. Therefore this work contains not only "classical" internal and external environmental analysis, but also a specific marketing research focused on brand perception as such, marketing communication analyses or company climate and culture survey -- using unconventional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64476