Bc. Andrea Badinová

Bachelor's thesis

Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce

Proposal of effective marketing activities of selected cultural institution
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami vybraných kulturních institucí. Vychází z teoretických poznatků o marketingu, které jsou rozšířené o specifika v kultuře a oblasti divadla. Obsahem je také charakteristika vybraných kulturních institucí, tedy HaDivadla, Divadla Polárka a Městského divadla Brno. Na základě těchto informací jsou divadla porovnána pomocí nástrojů marketingového mixu a je zpracována …more
Abstract:
The aim of this thesis is to focus on marketing activities of selected cultural institutions. It is based on theoretical knowledge about marketing, which is extended by specifics in culture and theater. The content also includes the characteristics of selected cultural institutions, which are HaDivadlo, Polárka Theater and City Theater in Brno. Based on these characteristics, theaters are compared …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.