Bc. Aleš Hron

Master's thesis

Guerilla marketing a jeho využití v praxi

Guerilla marketing and its use in practice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá aktuální tématikou guerillového marketingu. V rámci teoretické části představuje jeho jednotlivé typy, principy, funkce a příklady. V reálné aplikaci dále zkoumá jeho využití jako nástroje k efektivnímu dosažení stanovených komunikačních cílů.
Abstract:
This dissertation deals with the current theme of guerilla marketing. The theoretical part presents the different types, principles, functions and examples. In real application, then examine its use as a tool to effectively achieve the communication objectives.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication