Uvádění začínajících učitelů do praxe – Herbert NOVOTNÝ
Herbert NOVOTNÝ
Bakalářská práce
Uvádění začínajících učitelů do praxe
Initial Training of Beginning Teachers
Anotace:
V bakalářské práci na téma "Uvádění začínajících učitelů do praxe" se věnuji současné problematice začínajících učitelů nastupujících do praxe obecně a dále specifikuji na začínající učitele Základních uměleckých škol konkrétně na učitele uměleckých předmětů zaměřených na výuku hudebních oborů, která je na ZUŠ stěžejní. Cílem teoretické části je shromáždit odborná vyjádření, názory a poznatky odborníků …víceAbstract:
In my thesis called "Introducing of young teachers into profession" I attend to current problem of introducing of beginning teachers into profession generally and then I focus on beginning teachers of Art schools, especially the teachers of art focused on musical instruments teaching which is the most important part of education at these schools. The aim of theoretical part is to summarize special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
128506
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÝ, Herbert. Uvádění začínajících učitelů do praxe. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Metodický náhled na výuku lesního rohu na ZUŠ
Jitka Molvová -
Začínající učitel a problematika kázně na základní škole
Monika ŠKRABALOVÁ -
Financování start-upů v teorii a praxi
Ondřej Řezák -
Design thinking in practice: How start-ups understand and apply the concept
Kristina Ritter -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
The Influence of Parents and Their Socio-Economic Status on the Success of Their Child’s First Start-Up Company
Alexander Armin Roth -
Příklady dobré praxe inkluzivního vzdělávání v mateřské škole
Eva DVOŘÁKOVÁ -
Startupy jako příležitost pro studenty a absolventy VŠ - vlastní podnikání a praxe
Lucie Sedláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva