Bc. Rabib Bin Khaled

Bakalářská práce

Consumer Culture and Symbolic Boundaries

Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Anotace:
Abstrakty Cílem tohoto výzkumu je pochopit, jak jsou jednotlivci ovlivněni tématy a nápady v marketingovém obsahu. Jednotlivci jsou pozitivně či negativně ovlivněni odlišným marketingovým materiálem založeným na kulturním kapitálu, který mají k dispozici. Každý jedinec se vyvíjí a vnitřní představa o tom, co je považováno za nevhodné, a tento ideologický postoj se řídí kulturním kapitálem, který mají …více
Abstract:
Abstracts The aim of this research is to understand how individuals are affected by themes and ideas in marketing content. Individuals are positively or negatively affected by different marketing material based on the cultural capital that is available to them. Every individual develops and an internal idea of what is considered inappropriate, and this ideological stance is governed by the cultural …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication