Consumer Culture and Symbolic Boundaries – Bc. Rabib Bin Khaled
Bc. Rabib Bin Khaled
Bachelor's thesis
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Anotácia:
Abstrakty Cílem tohoto výzkumu je pochopit, jak jsou jednotlivci ovlivněni tématy a nápady v marketingovém obsahu. Jednotlivci jsou pozitivně či negativně ovlivněni odlišným marketingovým materiálem založeným na kulturním kapitálu, který mají k dispozici. Každý jedinec se vyvíjí a vnitřní představa o tom, co je považováno za nevhodné, a tento ideologický postoj se řídí kulturním kapitálem, který mají …viacAbstract:
Abstracts The aim of this research is to understand how individuals are affected by themes and ideas in marketing content. Individuals are positively or negatively affected by different marketing material based on the cultural capital that is available to them. Every individual develops and an internal idea of what is considered inappropriate, and this ideological stance is governed by the cultural …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rktka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Consumer Identity
Melissa Marie Young -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer culture and symbolic boundaries
Yana Mamedova