Klára Vávrová

Bakalářská práce

Regulace reklamy cukrovinek a mastných výrobků

Advertising regulation of sweets and fatty products
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o způsobech, kterými je v České republice reklama na cukrovinky a mastné výrobky regulována. Hlavní snahou je ale zaměření na problematiku reklamy cukrovinek a mastných výrobků jako na reklamu specifického druhu zboží, které u nás i ve světě vyvolává diskuze o dopadech na lidské zdraví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena reklama …více
Abstract:
Bachelor thesis discusses the ways in which advertising of sweets and fatty products is regulated in the Czech Republic. The main aim is to focus on the issue of advertising sweets and fatty products as advertising for a specific type of goods, which in our country and around the world raises discussion about the impact on human health. The thesis is divided into theoretical and practical part. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29339

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management