Ing. Zuzana Mikešová
Diplomová práce
Jak ženy vnímají reklamu?
How Do Women Perceive an Advertising?
Anotace:
V diplomové práci se budu zabývat tím, jak ženy vnímají reklamu se zaměřením na kosmetiku. Cílem práce je zjistit, co je pro ženy důležité při nákupu kosmetiky, zda se nechávají ovlivnit při nákupu reklamou a co je nejvíce zaujme při sledování reklamy. V první části popisuji reklamu, její rozdělení, zabývám se historií reklamy, podprahovou reklamou a product placementem. Zaměřila jsem se také na pojetí …víceAbstract:
In my thesis I am dealing with how women view advertisement that is focusing on cosmetics. The goal of my study is to find out what is important for women when they are shopping for cosmetics. I want to learn whether they are influenced by an advertisement and what captures their attention the most. The first part is dedicated to the description of an advertising itself and its division. I also concern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12455/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Stylistic Analysis of Non-Commercial Advertisements Promoting Women Empowerment
Zeinab Tafran -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková