Analýza externího a interního prostředí pro zpracování podnikové strategie – Marcela DOSTÁLOVÁ
Marcela DOSTÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza externího a interního prostředí pro zpracování podnikové strategie
Analysis of External and Internal Environment for Determination of the Business Strategy
Anotácia:
Bakalářská práce provádí na základě teoretického zdůvodnění externí a interní analýzu prostředí konkrétního podniku za účelem stanovení podnikové strategie. Teoretická část popisuje v rámci analýzy externího prostředí PEST analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýzu interního prostředí představuje hodnototvorný řetězec a finanční analýza. Praktická část práce provádí konkrétní analýzu …viacAbstract:
This bachelor thesis has been worked out on the basis of theoretical justification of an external and internal analysis of a specific company environment in order to determine the company strategy. The theoretical part describes, in terms of analysis of external environment, PEST analysis and Porter model of five competitive strengths. The analysis of internal environment represents value chain as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zverejniť od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁLOVÁ, Marcela. \textit{Analýza externího a interního prostředí pro zpracování podnikové strategie}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hi7er8/.
Jak správně citovat práci
DOSTÁLOVÁ, Marcela. Analýza externího a interního prostředí pro zpracování podnikové strategie. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Situační analýza podniku Cukrárna - Radek Máj
Marcela Májová