Dominika Korenková

Master's thesis

Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi

Marketingová komunikace na sociálních médiích a její vliv na spotřební chování mladých lidí
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na sociálních médiích a jejího vlivu na spotřební chování mladých lidí ve věku 20-25 let. Práce se skládá ze dvou částí. Cílem teoretické části je vymezení základního teoretického rámce a rešerše existujících studií. Teoretické poznatky jsou dále v analytické části propojené s jejich využitím v praxi, a to v první řadě prostřednictvím analýzy …viac
Abstract:
This Master thesis addresses the topic of Social Media Marketing and its influence on consumer behaviour of young people aged 20-25. The thesis consists of two sections. The theoretical section aims at defining the relevant theoretical framework and the research of existing studies. Consequently, the theoretical knowledge is further applied in the practical section, mainly by means of analysis of secondary …viac
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá témou marketingovej komunikácie na sociálnych médiách a jej vplyvu na spotrebné chovanie mladých ľudí vo veku 20-25 rokov. Práca pozostáva z dvoch častí. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie základného teoretického rámca a rešerše existujúcich štúdií. Teoretické poznatky sú ďalej v analytickej časti prepojené s ich využitím v praxi, a to v prvom rade prostredníctvom …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Dávid Chovan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78424