Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi – Dominika Korenková
Dominika Korenková
Master's thesis
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Marketingová komunikace na sociálních médiích a její vliv na spotřební chování mladých lidí
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na sociálních médiích a jejího vlivu na spotřební chování mladých lidí ve věku 20-25 let. Práce se skládá ze dvou částí. Cílem teoretické části je vymezení základního teoretického rámce a rešerše existujících studií. Teoretické poznatky jsou dále v analytické části propojené s jejich využitím v praxi, a to v první řadě prostřednictvím analýzy …moreAbstract:
This Master thesis addresses the topic of Social Media Marketing and its influence on consumer behaviour of young people aged 20-25. The thesis consists of two sections. The theoretical section aims at defining the relevant theoretical framework and the research of existing studies. Consequently, the theoretical knowledge is further applied in the practical section, mainly by means of analysis of secondary …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá témou marketingovej komunikácie na sociálnych médiách a jej vplyvu na spotrebné chovanie mladých ľudí vo veku 20-25 rokov. Práca pozostáva z dvoch častí. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie základného teoretického rámca a rešerše existujúcich štúdií. Teoretické poznatky sú ďalej v analytickej časti prepojené s ich využitím v praxi, a to v prvom rade prostredníctvom …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78424
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Dávid Chovan
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORENKOVÁ, Dominika. \textit{Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a~jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hi9ijn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Zelený marketing na sociálnych sieťach
Korina Kovácsová -
Marketing na sociálnych sieťach
Jakub Ismail -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Aktuálne trendy content marketingu na sociálnych sieťach
Veronika Krišicová -
Marketing na sociálnych médiách so zameraním na cestovný ruch
Barbora Lebedová -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová