Dominika Korenková

Master's thesis

Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi

Marketingová komunikace na sociálních médiích a její vliv na spotřební chování mladých lidí
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na sociálních médiích a jejího vlivu na spotřební chování mladých lidí ve věku 20-25 let. Práce se skládá ze dvou částí. Cílem teoretické části je vymezení základního teoretického rámce a rešerše existujících studií. Teoretické poznatky jsou dále v analytické části propojené s jejich využitím v praxi, a to v první řadě prostřednictvím analýzy …more
Abstract:
This Master thesis addresses the topic of Social Media Marketing and its influence on consumer behaviour of young people aged 20-25. The thesis consists of two sections. The theoretical section aims at defining the relevant theoretical framework and the research of existing studies. Consequently, the theoretical knowledge is further applied in the practical section, mainly by means of analysis of secondary …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá témou marketingovej komunikácie na sociálnych médiách a jej vplyvu na spotrebné chovanie mladých ľudí vo veku 20-25 rokov. Práca pozostáva z dvoch častí. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie základného teoretického rámca a rešerše existujúcich štúdií. Teoretické poznatky sú ďalej v analytickej časti prepojené s ich využitím v praxi, a to v prvom rade prostredníctvom …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Dávid Chovan

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78424