Bc. Mariana Hurtová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie vybraného podniku

Proposal of marketing strategy of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. Cíl práce je zaměřen na analýzu stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu na českém trhu. Teoretická část, která se nachází v první části práce, je složena z marketingu služeb, marketingového řízení a marketingových strategií. Analýza stávajících poskytovatelů a zákazníků se nachází v druhé části práce, ve …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The aim of the thesis is focused on the analysis of existing ticketing service providers on the Czech market. The theoretical part, which is in the first part of the thesis, is composed of service marketing, marketing management and marketing strategies. The analysis of existing providers and customers is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hurtová, Mariana. Návrh marketingové strategie vybraného podniku. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku