Analysis of communication strategies in promotional texts of cosmetics industry – Veronika SIVÁKOVÁ
Veronika SIVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analysis of communication strategies in promotional texts of cosmetics industry
Analysis of communication strategies in promotional texts of cosmetics industry
Abstract:
Promotional discourse influences almost all areas of our lives while strongly affecting consumer decisions. The aim of this paper was to analyse the promotional texts of the brand Geek & Gorgeous, and their use of persuasive strategies, verbal and non-verbal means, their interaction and impact on the consumer. To obtain the outcomes, we chose a qualitative analysis of samples of verbal and nonverbal …víceAbstract:
Propagačny? diskurz pôsobí takmer na všetky oblasti nášho života, pričom vy?razne ovplyvňuje rozhodnutia konzumenta. Cieľom tejto práce bola analy?za propagačny?ch textov značky Geek & Gorgeous a ich využitie persvazivny?ch stratégií, verbálnych a neverbálnych prostriedkov, ich vzájomná interakcia a konečny? dopad na konzumenta. Na dosiahnutie vy?sledkov sme zvolili metódu kvalitatívnej analy?zy ukážok …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIVÁKOVÁ, Veronika. Analysis of communication strategies in promotional texts of cosmetics industry. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
Michal Lorek