Eliška Bugáňová

Bakalářská práce

Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky

The influence of social environment on purchase decision on consumer electronics market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na kupní rozhodnutí na trhu se spotřební elektronikou. V teoretické části jsou prve vysvětleny základní pojmy uvádějící do problematiky chování spotřebitelů a sociálního prostředí. Následuje popis modelů, které jsou využívány pro vysvětlení spotřebního chování, faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a popis kupního rozhodovacího procesu …více
Abstract:
The bachelor thesis inquires the influence of the social environment on purchase decisions on the consumer electronics market. At first, the theoretical part explains the basic concepts introducing the issue of consumer behavior and the social environment. Following with description of models used for explanation of consumer behavior, factors influencing the behavior of consumers and description of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80098