Reprezentace maskulinity v televizních reklamách – Kateřina VONDRÁŠOVÁ
Kateřina VONDRÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Reprezentace maskulinity v televizních reklamách
The Representation of Masculinity in Television Commercials
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reprezentaci maskulinity v televizních reklamách. Pokusila jsem se zjistit a popsat jakými způsoby jsou v nich popisovány různé typy maskulinity. Maskulinita je v sociálních vědách viděna jako sociální konstrukt. Zaměřila jsem se zejména na hegemonní maskulinitu a tázala jsem se, zda je tato pozice stále privilegovaná nebo jestli se nachází v krizi. Práce se také …víceAbstract:
This bachelor work is focused on the representation of masculinity in television commercials. I tried to find out and describe the ways in which various types of masculinity are represented there. Masculinity is seen as a social construct in social sciences. I focused mainly on hegemonic masculinity and I asked if the position of this type is still privileged or if it occurs in crisis. The work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
38987
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Hasmanová Marhánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONDRÁŠOVÁ, Kateřina. Reprezentace maskulinity v televizních reklamách. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie