Lenka ŽALMANOVÁ
Bachelor's thesis
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Impulsive and compulsive shopping tendencies
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku impulzivní a kompulzivní nákupní tendence v souvislosti s emočním laděním nakupujících a jejich osobnostními charakteristikami, měřených dotazníkem NEO-FFI. Cíle práce byly následující: Prokázat v českém prostředí to, že ke vzniku impulzivní a kompulzivní tendence vede odlišné emoční ladění, jež spolu s tendencí zprostředkovává nutkání nakupovat. Prokázat …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of impulsive and compulsive buying tendencies in connection with the emotional state of the shoppers and their personality characteristics, measured by NEO-FFI questionnaire. The objectives of the thesis were: To prove in the Czech environment, that emotional state, which, along with tendency, mediates the urge to buy, leads to the occurrence of impulsive and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽALMANOVÁ, Lenka. Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights