Andrea Bijedičová

Master's thesis

Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století

The use of social sites in the fashion industry the role of fashion bloggers and marketing trends in 21st century
Abstract:
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě …more
Abstract:
World as known in the 21st century is influenced by modern technologies, social sites are counted as one of them. If a fashion company wants to succeed in the globalized world, in which thanks to the Internet everything is affordable, this company has to build a positive relationship with its customers. One way how to do it is using correct marketing strategies and tools. This can be done in cooperation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Irena Tyslová
  • Reader: Jana Müllerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45053