Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století – Andrea Bijedičová
Andrea Bijedičová
Diplomová práce
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
The use of social sites in the fashion industry the role of fashion bloggers and marketing trends in 21st century
Anotace:
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě …víceAbstract:
World as known in the 21st century is influenced by modern technologies, social sites are counted as one of them. If a fashion company wants to succeed in the globalized world, in which thanks to the Internet everything is affordable, this company has to build a positive relationship with its customers. One way how to do it is using correct marketing strategies and tools. This can be done in cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Jana Müllerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45053
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Alžběta Kleinová -
Prohlubování krize mužské identity. Jak cestu k dospělé maskulinitě ovlivňuje absence otců, sociální sítě a pornografický průmysl.
Lucie SVOBODOVÁ -
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Dopad sociálních sítí na zabavní průmysl
Miroslav KUNEŠ -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
Petr Dočkal -
Sociální sítě jako marketingový nástroj (se zaměřením na oděvní průmysl)
Anastasia Nikolaeva