Lenka Skopalová
Bakalářská práce
Budování značky
Anotace:
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Jiří Zatočil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.