Lenka Skopalová

Bakalářská práce

Budování značky

Anotace:
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Jiří Zatočil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7065

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.