Tvorba webové grafiky pro fiktivního zákazníka – Tomáš Večerník
Tomáš Večerník
Bachelor's thesis
Tvorba webové grafiky pro fiktivního zákazníka
Creating web graphics for a fictitious customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou bitmapové počítačové grafiky a jejím použitím ve webovém prostředí. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První z nich je teoretická část, kde se budu snažit popsat stručnou historii grafiky a webu, základy rozdělení dvourozměrné grafiky. Dozvíte se, na jakém principu dvourozměrná grafika funguje, jaké se u ní používají formáty a představíme si její základní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with creation of bitmap computer graphics and deployment in web environment. The work consists of two parts. The first part is the theoretical part, where I will try to describe the structure of web and graphics history, the basics of the division of two-dimensional graphics. You will learn about the principle of two-dimensional graphics, which formats are using and presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEČERNÍK, Tomáš. \textit{Tvorba webové grafiky pro fiktivního zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/hj5g20/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Webová grafika a její tvorba v rámci IT předmětů
Radek Lachnit -
Tvorba jednotného vizuálního stylu reálné firmy
Lucie Fiedlerová -
Použití 3D grafiky v digitálním storytellingu
Elizaveta Krasilnikova -
Tvorba databáze 3D modelů somatoskopických znaků obličeje
Jan Kalát -
Vznik a vývoj časopisu Level; tvorba vlastního časopisu Polygon
Petr Bernát -
Grafické editory
Jiří KRATOCHVÍL -
Porovnání grafických editorů Adobe Photoshop a GIMP
Patrik Hácha -
Retušovací nástroje současných grafických editorů
Jan Konvalinka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights