Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání – Martin ANDERLA
Martin ANDERLA
Diplomová práce
Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání
Social distance against pupils with specific education needs in primary education
Anotace:
Diplomová práce nese název Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání. Práce se zaobírá aktuálním tématem inkluzivního vzdělávání. Tedy situací, kdy jsou v přímém kontaktu jedinci se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními jedinci. Zabývá se tím, jaký je k nim obecný postoj, jejich vnímání a zapojení do primárního vzdělávání či do společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis is entitled Social distance from pupils with specific educational needs at the level of primary education. The work deals with the current topic of inclusive education. That is, situations where individuals with special educational needs are in direct contact with intact individuals. It deals with the general attitude towards them, their perception and involvement in primary education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDERLA, Martin. \textit{Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hj7it7/.
Jak správně citovat práci
ANDERLA, Martin. Sociální distance vůči žákům se specifickými vzdělávacími potřebami na úrovni primárního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková