Dětská obuv pro mladší předškolní věk – Pavlína Rozsypalová
Pavlína Rozsypalová
Bakalářská práce
Dětská obuv pro mladší předškolní věk
Children Shoes for Younger Preschool Age
Anotace:
Následující práce se zabývá historií obouvání, psychologií barev a jejich vlivem na člověka, požadavkům na zdravotně nezávadnou obuv a tvorbou kopyt. Dále pak měřením nohou dětí v mateřských školách. Na základě výsledku pak zpracováním nového kopyta. Cílem je navrhnout a vytvořit celoroční obuv pro mladší předškolní věk.Abstract:
The following work deals with the history of children shoes, the psychology of colours and thein effect on humans sences, the requirements for suitable children footwear and station of new last. Furthermore, by measuring the foot of children nurseries, based on the results, designing new last. The aim is to provide a everyday footwear for younger preschool age
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rozsypalová, Pavlína. Dětská obuv pro mladší předškolní věk. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Posuzování ortopedické nezávadnosti obuvi (dětská obuv)
Marcela PALÁNOVÁ -
Ověřování deklarované velikosti dětské obuvi
Renata BALÁŠOVÁ -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Design sběrného zařízení pro bioodpad
Martin Zetocha -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Světelný design nočních scén v divadle a ve filmu s důrazem na využití modré barvy
Daniel Peprník