Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání – Bc. Roman CHOVANČÍK
Bc. Roman CHOVANČÍK
Bakalářská práce
Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání
Problems of men as teachers in pre-primary education
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání se zabývá muži jako učiteli v mateřských školách a důvody jejich malého počtu na tomto stupni vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce je nejdříve zaměřena na preprimární vzdělávání a jeho historii. Pak na učitelskou profesi a historii vzdělávání pedagogů. A dále je zaměřena na celkovou problematiku mužů-učitelů …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled Problems of men as teachers in pre-primary education is concerned with men as teachers in kindergartens and the reasons for their small numbers at this level of education. The theoretical part is initially focused on pre-primary education and its history. Then on the teaching profession and education history teachers. It is also focused on the general issue of male teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANČÍK, Roman. Problematika mužů jako učitelů v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Gender v MŠ
Zuzana Nováčková -
Věk a gender učitele z pohledu žáků ZŠ
Veronika Slezáčková -
Vnímání gender hlediska při výchově dětí v předškolních zařízeních
Radim Blažek -
Gender ve školním prostředí
Jitka DUBOVÁ